Bouwen.

Stel hier je vragen over de regels van FoW
Plaats reactie
Wendellias87
Soldaat

Bouwen.

Bericht door Wendellias87 » vr aug 17, 2018 5:21 pm

Hey mensen.
Ik heb nu mijn eerste setjes binnen en nu las ik dat je in versie 4 geen observers en Command groepjes meer inzet. Ik heb bijvoorbeeld een airlanding mortar platoon en daar zitten 3 observers en 2 Command groepjes. Die worden niet meer gebruikt dan en dan wijs je 1 van de 6 mortar groepjes aan als leider. En is het dan ook handig om dan een Command mannetje er bij te zetten?
Thnx for the help.
Wendell

Bosje
Generaal

Re: Bouwen.

Bericht door Bosje » vr aug 17, 2018 6:04 pm

Je wijst inderdaad 1 van de 6 overgebleven mortieren aan als pelotonscommandant. Hoe je dit doet is aan jou. De meeste van mijn legers zijn van vóór V4 dus ik heb alle command stands nog, deze plaats ik tijdens het spel altijd bij de base die de commandant is. Aangezien jij nieuw begint met het leger kun je er ook voor kiezen om 1 base andere poses te geven om zo de commandant aan te duiden (bv door de radioman er op te plaatsen)

Wendellias87
Soldaat

Bericht door Wendellias87 » vr aug 17, 2018 6:16 pm

Ja ik begin net inderdaad dus dat is dan wel een voordeel. Dan houd ik wel wat over hahaha en in het geval van een airlanding company, maak je bij hun dan wel de gebruikelijke Command stands?

Bosje
Generaal

Bericht door Bosje » vr aug 17, 2018 6:27 pm

Wendellias87 schreef:
vr aug 17, 2018 6:16 pm
Ja ik begin net inderdaad dus dat is dan wel een voordeel. Dan houd ik wel wat over hahaha en in het geval van een airlanding company, maak je bij hun dan wel de gebruikelijke Command stands?
De Company Commander en second in command? Die wel ja, gewone pelotons bestaande uit alleen maar mannetjes zonder zware wapens houden ook de pelotonscommandant

Wendellias87
Soldaat

Bericht door Wendellias87 » vr aug 17, 2018 6:39 pm

Ok top! Bedankt voor de hulp. Kan ik weer verder bouwen.

Plaats reactie