Minimale regelboeken

Stel hier je vragen over de regels van FoW
Plaats reactie
Ramors
Soldaat

Minimale regelboeken

Bericht door Ramors » zo mar 04, 2018 5:15 pm

Versie 4 moet ik nog eigen maken maar ik vroeg me af welke regelboeken ik nu minimaal nodig heb en wat slim te verkrijgen is. Ik heb al: boeken v2 en v3 en africa boek v3, midwar legers dak en 8th army. Ik heb de begindoos v3 nog met panzergrenadiers en usa tanks met airborne (wil ik winter iets van maken ).

Welke boeken of sets heb ik minimaal nodig voor midwar noord afrika? En evt late war winter ?
De battlefront site is nog even onoverzichtelijk als een paar jaar geleden...

Zelf dacht ik dat de nieuwe begindoos goed was omdat de modellen ook een aanvulling zijn in mijn leger maar ik weet niet of ik dan alle regels mbt north africa heb. (Oude boek zal uiteraard wel weer niet voldoen :D )

Als jullie me op weg willen helpen graag.
Dank!

Bosje
Generaal

Re: Minimale regelboeken

Bericht door Bosje » zo mar 04, 2018 5:22 pm

Je hebt sowieso het MW regelboek nodig om te kunnen spelen, volgens mij zitten er mini versies in de nieuwe army deals, en mogelijk in de starter set. Voor DAK heb je het Afrika Korps boek nodig, en voor Desert Rats het Desert Rats boek (hier komt in de nabije toekomst nog een 2e boek bij met o.a. Churchills)

Ramors
Soldaat

Bericht door Ramors » wo mar 07, 2018 10:04 am

Hmm. Klinkt als 3 boeken kopen om verder te kunnen spelen... Beetje gw gevoel :D

Maar die mini uitgaven zijn wel compleet? Dan is het te overzien. Startset en boek dan.

Sherman105
Generaal

Bericht door Sherman105 » wo mar 07, 2018 10:53 am

het kleine regelboekje is idd compleet. enige wat je mist is wat achtergrond info die wel in de hardcover is opgenomen. en daar komt bij. de army boekjes zijn goedkoop :p

je zou nog even met desert rats kunnen wachten, in het volgende britse boek staat dat ook allemaal weer in.

Plaats reactie