nieuwe versie van het forum
nieuwe versie van het forum
Beste allemaal er moet eigenlijk moet het forum geupdate worden naar een nieuwe versie.
Dat is zeker niet mijn sterkste punt.
Is er iemand hier die dat zou kunnen doen voor mij?
Of vinden we dat het forum achterhaalt is door de tijd en moet het gewoon gesloten worden?
Of zullen we over gaan op een gratis forum waarbij de updates altijd gedaan worden maar er wel reclame bij komt op het forum?
Ik heb zelf geen idee wat ik wil dus vandaar deze vraag aan jullie.
Of vinden we dat het forum achterhaalt is door de tijd en moet het gewoon gesloten worden?
Of zullen we over gaan op een gratis forum waarbij de updates altijd gedaan worden maar er wel reclame bij komt op het forum?
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life." ~Winston Churchill
"We do not stop playing because we grow old; We grow old because we stop playing." ~B.Franklin
"We do not stop playing because we grow old; We grow old because we stop playing." ~B.Franklin
- Panzer Ace
- Generaal
Re: nieuwe versie van het forum
Ik denk dat reclame niet heel erg is. Het is niet alsof het forum erg intensief gebruikt wordt, Meer een soort advertentie- en aankondigingen muur. En dat is wat mij betreft prima!
"It is sometimes tougher to fight my superiors than the French."
- Heinz Guderian.
- Heinz Guderian.
-
- Kapitein
Ja wat panzer ace al zegt het is meer een aankondigings muur. Ik vind het wel leuk om er eens op te kijken en als een soort van agenda voor tournooien en updaten enzo.
Ik ben ouderwets en houdt van forums, helaas is facebook stuk populairder... Ik snap ook niets van het onderhoud, dus daar kan ik je niet mee helpen.
Eens met Gamgee, the FoW Wall spreekt mij aan; advertenties lig ik niet wakker van en ik ben geen IT kenner, meer een knuller
Recce Forever!
Ik heb eerder een phpbb forum beheerd, ik zou even kunnen kijken voor updates (iirc was daar in het admin panel een paar knoppen voor). Maar in principe vind ik een gratis forum niet een probleem, ik heb toch adblock.
Hoi Borsis,
Nog nooit naar phpbb gekeken, dus zal niet claimen er verstand van te hebben.
Ik betreur het verdwijnen van forums. Vooral omdat de drempel voor mensen om hun knutselwerk te laten zien groter wordt. Had ik al met het verdwijnen van het FOW Forum. Waar moet ik mijn fix nu halen? Kan zelf echt niet zoveel en zo snel schilderen.
Gratis bestaat helaas niet: met reclame laat je ook de profielscanners binnen (hoe moeten ze je anders wat passends aanbieden?)
Aangezien ik er momenteel niet bij machte ben er wat aan te doen, conformeer ik me maar. Einde rant.
P
Nog nooit naar phpbb gekeken, dus zal niet claimen er verstand van te hebben.
Ik betreur het verdwijnen van forums. Vooral omdat de drempel voor mensen om hun knutselwerk te laten zien groter wordt. Had ik al met het verdwijnen van het FOW Forum. Waar moet ik mijn fix nu halen? Kan zelf echt niet zoveel en zo snel schilderen.
Gratis bestaat helaas niet: met reclame laat je ook de profielscanners binnen (hoe moeten ze je anders wat passends aanbieden?)
Aangezien ik er momenteel niet bij machte ben er wat aan te doen, conformeer ik me maar. Einde rant.
P
-
- Kapitein
Maar wat gaat dan het grote verschil worden met het nieuwe Forum?
- Boreas
- Generaal
- Contacteer:
Hoewel het forum wat stiller is dan vroeger (nou ja, heel wat stiller dan) denk ik toch dat het waarde heeft. Ik vind t nog altijd leuk om af en toe wat foto's te posten, ongeacht het aantal reacties wat daarop komt. Voorheen maakte ik ook veel gebruik van de toernooiplanner, maar daar is jammer genoeg een beetje de klad in gekomen...Borsis schreef: ↑ma jul 08, 2019 11:35 amBeste allemaal er moet eigenlijk moet het forum geupdate worden naar een nieuwe versie.
Ik ben best handig met computers, maar ik betwijfel of ik je hiermee kan helpen...
Advertenties storen mij niet zo, dus als een gratis forum dan de oplossing is, dan is dat wat mij betreft niet erg.
Untutored courage is useless in the face of educated bullets. Mijn BLOG: https://toysoldiersofftowar.blogspot.nl/?m=1