nieuwe versie van het forum

Vragen en opmerkingen over alles wat alleen met het forum te maken heeft
Plaats reactie
Borsis
Maarschalk

nieuwe versie van het forum

Bericht door Borsis » ma jul 08, 2019 11:35 am

Beste allemaal er moet eigenlijk moet het forum geupdate worden naar een nieuwe versie.
Dat is zeker niet mijn sterkste punt.
Is er iemand hier die dat zou kunnen doen voor mij?

Of vinden we dat het forum achterhaalt is door de tijd en moet het gewoon gesloten worden?
Of zullen we over gaan op een gratis forum waarbij de updates altijd gedaan worden maar er wel reclame bij komt op het forum?

Ik heb zelf geen idee wat ik wil dus vandaar deze vraag aan jullie.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life." ~Winston Churchill

"We do not stop playing because we grow old; We grow old because we stop playing." ~B.Franklin

Panzer Ace
Generaal

Re: nieuwe versie van het forum

Bericht door Panzer Ace » ma jul 08, 2019 12:04 pm

Ik denk dat reclame niet heel erg is. Het is niet alsof het forum erg intensief gebruikt wordt, Meer een soort advertentie- en aankondigingen muur. En dat is wat mij betreft prima!
"It is sometimes tougher to fight my superiors than the French."

- Heinz Guderian.

Wendellias87
Kapitein

Bericht door Wendellias87 » ma jul 08, 2019 11:29 pm

Ja wat panzer ace al zegt het is meer een aankondigings muur. Ik vind het wel leuk om er eens op te kijken en als een soort van agenda voor tournooien en updaten enzo.

Gamgee
Luitenant

Bericht door Gamgee » di jul 09, 2019 11:51 pm

Ik ben ouderwets en houdt van forums, helaas is facebook stuk populairder... Ik snap ook niets van het onderhoud, dus daar kan ik je niet mee helpen.

recce103c
Generaal

Bericht door recce103c » di jul 16, 2019 11:23 am

Eens met Gamgee, the FoW Wall spreekt mij aan; advertenties lig ik niet wakker van en ik ben geen IT kenner, meer een knuller
Recce Forever!

kaleith
Kapitein

Bericht door kaleith » vr aug 09, 2019 9:16 pm

Ik heb eerder een phpbb forum beheerd, ik zou even kunnen kijken voor updates (iirc was daar in het admin panel een paar knoppen voor). Maar in principe vind ik een gratis forum niet een probleem, ik heb toch adblock.

FOWPeter
Majoor

Bericht door FOWPeter » zo aug 11, 2019 11:28 am

Hoi Borsis,
Nog nooit naar phpbb gekeken, dus zal niet claimen er verstand van te hebben.

Ik betreur het verdwijnen van forums. Vooral omdat de drempel voor mensen om hun knutselwerk te laten zien groter wordt. Had ik al met het verdwijnen van het FOW Forum. Waar moet ik mijn fix nu halen? Kan zelf echt niet zoveel en zo snel schilderen.
Gratis bestaat helaas niet: met reclame laat je ook de profielscanners binnen (hoe moeten ze je anders wat passends aanbieden?)
Aangezien ik er momenteel niet bij machte ben er wat aan te doen, conformeer ik me maar. Einde rant.

P

Wendellias87
Kapitein

Bericht door Wendellias87 » zo aug 11, 2019 11:33 am

Maar wat gaat dan het grote verschil worden met het nieuwe Forum?

Boreas
Generaal
Contacteer:

Bericht door Boreas » za okt 05, 2019 9:59 pm

Borsis schreef:
ma jul 08, 2019 11:35 am
Beste allemaal er moet eigenlijk moet het forum geupdate worden naar een nieuwe versie.
Dat is zeker niet mijn sterkste punt.
Is er iemand hier die dat zou kunnen doen voor mij?

Of vinden we dat het forum achterhaalt is door de tijd en moet het gewoon gesloten worden?
Of zullen we over gaan op een gratis forum waarbij de updates altijd gedaan worden maar er wel reclame bij komt op het forum?

Ik heb zelf geen idee wat ik wil dus vandaar deze vraag aan jullie.
Hoewel het forum wat stiller is dan vroeger (nou ja, heel wat stiller dan) denk ik toch dat het waarde heeft. Ik vind t nog altijd leuk om af en toe wat foto's te posten, ongeacht het aantal reacties wat daarop komt. Voorheen maakte ik ook veel gebruik van de toernooiplanner, maar daar is jammer genoeg een beetje de klad in gekomen...

Ik ben best handig met computers, maar ik betwijfel of ik je hiermee kan helpen...

Advertenties storen mij niet zo, dus als een gratis forum dan de oplossing is, dan is dat wat mij betreft niet erg.
Untutored courage is useless in the face of educated bullets. Mijn BLOG: https://toysoldiersofftowar.blogspot.nl/?m=1

Plaats reactie