nieuw forum
- Hans213
- Luitenant
- Contacteer:
Re: nieuw forum
Trouwens, de tekst en achtergrond kleuren zoals nlfow die nu heeft vind ik prima leesbaar.
Ik hoop dat daar niets aan wordt veranderd.
Ik hoop dat daar niets aan wordt veranderd.
Neen hoeft ook niet te veranderen het gaat hem over de banner. Indien iemand een ander kleur wil kan hij dat zelf instellen hoeft niet voor iedereen te zijn.
grtz Guy
grtz Guy
Is er iemand die kennis heeft van phpBB om samen met mij het forum te beheren?
Vooral in de zin van de updates en aanpassen banners enzo?
Vooral in de zin van de updates en aanpassen banners enzo?
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life." ~Winston Churchill
"We do not stop playing because we grow old; We grow old because we stop playing." ~B.Franklin
"We do not stop playing because we grow old; We grow old because we stop playing." ~B.Franklin
Wil ik gerust doen borsis ik test eerst alles uit op een testforum voor dat ik het integreer in ons clubforum. Moest er iets mislopen kan het geen kwaad.
grtz Guy
grtz Guy
Misschien kan er gelijk iets gedaan worden met de beveiliging. Site is niet veilig.
De veiligheid zou met de update beter moeten zijn.
Het forum draait nu niet op de laatste versie van phpBB.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life." ~Winston Churchill
Lijkt me een goed plan, maar de graad van mensen die facebook heeft begint ook al weer redelijk te dalen.