Warthunder

Voor alles uit de World of Tanks, Warships en Planes
Plaats reactie
kaleith
Luitenant

Warthunder

Bericht door kaleith » ma sep 24, 2018 1:57 pm

Het alternatief voor World of Tanks (en Planes, en binnenkort ook Warships, allemaal in 1 client). Speelt iemand dit? ik ben atm op BR 3.7 soviets.

Voor de mensen die het nog niet kennen of willen weten waarom dit nou beter is dan world of tanks: Je mag alle tanks van oudere tiers houden, slots zijn alleen voor hoeveel tanks je tegelijk mee kan nemen om uit te kiezen, dus met 5 slots per land ben je klaar.

Het damage model is ook beter dan die van WoT/WoP, in plaats van hp damage heb je onderdelen en crew die damage nemen, wat betekent dat je minder vaak geoneshot word op je tracks/andere onbelangrijke parts, maar dat de meeste combat gaat om crew uitschakelen/systemen uitschakelen, mobility kills (om daarna een fataal schot te kunnen zetten) en de gaten in andermans armor vinden. Alleen een goed gericht schot kan een tank van de tegenstander oneshotten, en meestal kan dat ook alleen vanuit de flanken. Verder zijn er ook battles met gemixte vliegtuigen en tanks, er is daarom ook een lijn AA voertuigen in iedere tech tree.

Het spel heeft ook geen premium ammo, alleen premium defensieve consumables. Dus je verliest niet omdat je tegenstander meer betaald heeft voor zijn kogels, hij kan alleen wel wat sneller repareren als je hem kreupel schiet.

Gezien hoe slots werken kan ik dus ook heel makkelijk met nieuwe mensen meespelen op BR1,3, gezellig met de T-35 land battleshippen en driften met de BT-5 en BT-7.

Thzzl
Sergeant

Re: Warthunder

Bericht door Thzzl » ma okt 01, 2018 12:49 am

Ik speel het zo af en aan, ben wel meer een Air RB speler... Tanks vind ik nogal een grind, maar op lagere levels is het wel tof. Wil best wel weer een keer komen tanken ofzo ;)

kaleith
Luitenant

Re: Warthunder

Bericht door kaleith » wo okt 03, 2018 2:28 am

Mijn ingame name is kirmaster, ik meld maar als je ns zin hebt. Ik heb tot BR 4.0 atm.

Plaats reactie