Te koop: 'Der Untergang' Duitsers
Re: Te koop: 'Der Untergang' Duitsers
Probeer dan es mijn e-mail: marevanhove@gmail.com 

Hi Mare,
Jou leger was voor een vriend van me die nu op vakantie is, hij zoekt een ander leger, ik zie dus af van aankoop voor hem.
S6 met de verkoop
Jou leger was voor een vriend van me die nu op vakantie is, hij zoekt een ander leger, ik zie dus af van aankoop voor hem.
S6 met de verkoop
Hey, ik ben tot andere conclusies gekomen. Misschien interessant voor mensen met veel te veel legers maar niet speciale dug in markers zoals ik bied.
Ik ga mijn modellen houden en tot Panzer Lehr herschilderen, met een beter contrast ditmaal, dat deed mij uiteindelijk afknappen.
Ik verkoop mijn presentatieplaat en de dug in markers. Desnoods enkel de dug in markers.
Ik ga mijn modellen houden en tot Panzer Lehr herschilderen, met een beter contrast ditmaal, dat deed mij uiteindelijk afknappen.
Ik verkoop mijn presentatieplaat en de dug in markers. Desnoods enkel de dug in markers.
En ik maar denken dat ze er aan vast zaten; interesse!
Recce Forever!
Nee nee absoluut niet! Ik spreek nu met Playful Hans, als daar niks van wordt, kom ik hier wel terug.
(wij praatten voorheen al, straf dat het niet duidelijk was dat het losse dug in markers waren waar de figuren gewoonweg op stonden)
(wij praatten voorheen al, straf dat het niet duidelijk was dat het losse dug in markers waren waar de figuren gewoonweg op stonden)
Je laat toch wel plaatjes zien op dit forum tzt. Het museum heeft versterking nog!Mare schreef: ↑di sep 26, 2017 11:28 amHey, ik ben tot andere conclusies gekomen. Misschien interessant voor mensen met veel te veel legers maar niet speciale dug in markers zoals ik bied.