Voor de Warsaw Pact zoek ik infanterie modellen of complete infanterie teams met de SA-14 Gremlin anti-aircraft missile.
Ik wil hier wel voor betalen of ruilen, laat maar weten wat de voorkeur heeft.
Gezocht: SA-14 Gremlin anti-aircraft missile team
Gezocht: SA-14 Gremlin anti-aircraft missile team
Stand amongst the ashes of a trillion dead souls and ask the ghosts if honor matters
Re: Gezocht: SA-14 Gremlin anti-aircraft missile team
Zoek je Oost Duitsers of Sovjets hiervoor? Ik heb er wel wat over denk ik. Ik ben nog op zoek naar (heel veel) DhsK's, Vietnam decals, M113's en een setje Loaches.
Ik zoek niet specifiek Oost Duitsers of Soviets, zolang ze maar voor de Reds gebruikt kunnen worden 
Ik zal eens even in mijn verzameling decals checken of ik nog Vietnam spul heb (heb indertijd bij een sale een boel spul gekocht voor Fate of a Nation maar dat waren allemaal Vietnam modellen).

Ik zal eens even in mijn verzameling decals checken of ik nog Vietnam spul heb (heb indertijd bij een sale een boel spul gekocht voor Fate of a Nation maar dat waren allemaal Vietnam modellen).
Stand amongst the ashes of a trillion dead souls and ask the ghosts if honor matters
Helaas, ik heb geen decals (meer) voor Vietnam.
Wat zou je willen hebben voor je SA-14 Gremlin team(s)?
Wat zou je willen hebben voor je SA-14 Gremlin team(s)?