85pts Late War tournament - Utrecht: 17 november 2019

De plek om je activiteiten te delen en deelnemers te zoeken
Borsis
Maarschalk

Re: 85pts Late War tournament - Utrecht: 17 november 2019

Bericht door Borsis » ma nov 18, 2019 10:53 pm

Armoured Fury is en erg leuke missie maar je moet hem een paar keer spelen voor de finesse. Tevens heb je wel een aantal mobiele elementen in je leger nodig waarvan zeker een iets met spearhead.

Ik heb ook een geslaagde dag gehad met drie leuke potten.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life." ~Winston Churchill

"We do not stop playing because we grow old; We grow old because we stop playing." ~B.Franklin

Panzer Ace
Generaal

Bericht door Panzer Ace » di nov 19, 2019 11:00 am

Armoured fury is mijn nieuwe favoriete missie. Wat een mooie clusterfuck was dat!
"It is sometimes tougher to fight my superiors than the French."

- Heinz Guderian.

FOWPeter
Majoor

Bericht door FOWPeter » wo nov 20, 2019 7:18 pm

Erg vermaakt op het toernooi.
Wel geleerd dat Fortress Europe voor de Britten echter een ramp is: een matig lapmiddel, meer nog dan de armies of the late war versie. Hoop dat de DDay Britten het spel een beetje gaan redden.... en infantry observers herintroduceren.
Peter

Panzer Ace
Generaal

Bericht door Panzer Ace » wo nov 20, 2019 7:33 pm

FOWPeter schreef:
wo nov 20, 2019 7:18 pm
Wel geleerd dat Fortress Europe voor de Britten echter een ramp is: een matig lapmiddel, meer nog dan de armies of the late war versie. Hoop dat de DDay Britten het spel een beetje gaan redden.... en infantry observers herintroduceren.
Peter
Britten waren geloof ik gedeelde eerste plek voor de allies. :-)
"It is sometimes tougher to fight my superiors than the French."

- Heinz Guderian.

Borsis
Maarschalk

Bericht door Borsis » di nov 26, 2019 9:26 pm

Panzer Ace schreef:
wo nov 20, 2019 7:33 pm
FOWPeter schreef:
Peter
en hebben het GT in België gewonnen en zijn derde geworden. Dat was een toernooi van 30 spelers en 5 battles
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life." ~Winston Churchill

"We do not stop playing because we grow old; We grow old because we stop playing." ~B.Franklin

FOWPeter
Majoor

Bericht door FOWPeter » di nov 26, 2019 9:42 pm

Panzer Ace schreef:
wo nov 20, 2019 7:33 pm
FOWPeter schreef:
Peter
Dat een goede speler er mee kan winnen staat los van het punt dat het een matige lijst is. Geeft alleen maar meer eer voor die speler. Ik speel zelf te weinig om er goed in te zijn, dat accepteer ik, maar ik wil er nog wel een beetje plezier in hebben. Vergeleken met V3 en Armies of the late war is deze v4 lijst echt een lapmiddel: beperkte keuzes of opties (legersamenstelling), weinig karakter (het is geen echte italie-lijst, maar ook geen Normandie) en gericht op het opnieuw opbouwen van een leger (sommige oude dingen kun je niet gebruiken). Het is een zoethoudertje totdat het Britse DDay boek uitkomt. BF geeft zoiets ook al in weinig woorden aan. Ik zie ook wel wat goede dingen: bijv. de 90cm range van de Firefly maakt een overwatch mogelijk voor de 75-ers. Dat geeft wat leuke spelopties en belooft wat voor Britse DDay.

Plaats reactie