Wie vraagt, krijgt antwoord, bij deze 85% van het leger wat ik zondag ingezet heb ( de nebelwerfers waren niet tijdig geleverd dus staan er niet bij)
Het hele legertje op afstand- 3 Panthers, 2 StuG's, 1 StuH, 5 Pz 4 waarvan 1 HQ, een volle unit aufklärungs met n extra halftrackje plus tank hunter team (minus de 3 nebels)
Close up van de Pz4's en StuG platoon. Heb in de trein naar het toernooi een aantal transfers nog moeten doen omdat ik er een aantal helemaal vergeten was

Ben voor voornamelijk Corn Chip en Ambush gegaan, met een aantal modellen nog duidelijk in de rode primer.
Detailfoto van de Panthers. Panzer Kanone panther is toch echt een mooi model. Hier ook weer voornamelijk Ambush en Corn Chip.
Detailfoto van de infanterie- hier was ik nog niet tevreden mee, te weinig contrast. Ga nog wat meer kleuren toevoegen aan de base en de camo wat meer kleur geven (wss splittercamo), plus gewoon wat extra kleur in het algemeen. Dit was voornamelijk omdat ze enigzins af moesten zijn voor het toernooi. Plus, mijn camera is niet fantastisch en ik had een betere achtergrond kunnen pakken. Als ze af zijn zal ik het leger eens in een witte fotostudio zetten en met een goeie camera fotograferen.