Logging into photobucket
Uploading images
Regular service will be resumed.
Direct eigenlijk.
Waar waren we eigenlijk gebleven. Ik heb een tijdje terug een leuk setje shermans op de kop getikt tweedehands. Het gaat vooral om modellen uit de starter kit. Niets bijzonders, maar een leuk begin voor een Britse tank eenheid.
Het eerste platoon is inmiddels gedaan, hoewel het uiteindelijk naar meer tanks uitgebreid gaat worden.

En de Firefly, altijd leuk om te schilderen:

En om de shermans zo snel mogelijk op tafel te krijgen, een kleine bestelling naar Plastic Soldier Company gedaan.
Dit zijn de M5a1 Stuarts, of zoals je ze eigenlijk moet noemen, de Stuart VI.

Laatste foto is een beetje donker geworden, dat zie ik nu pas. Wat je er wel op kan zien is de verscheidenheid aan opties voor de stuarts. Dit zijn de early, middle en late producties. Kleine tip. mocht je ook PSC stuart gaan maken, kijk goed naar de hull en tracks. Early past niet goed op middle en late. Als je goed blijft kijken, en het papier erbij houdt (wat ik dus niet deed) is het een geweldige kit.
Dat geld ook voor de M5 halftracks die ik ook besteld heb.

Dit kitje past geweldig, is zo scherp als je van PSC verwachten mag, en je krijgt er een horde aan crew bij. (een chaufeur en bijrijder, één staande boordschutter voor de .50 cal, en 5 zittende mannen (2 met geweer, 1 met tommygun, 2 ongewapend)
Dit somt wel; zo`n beetje mijn huidige projecten FoW op. Soon ready for V4.