Toy Soldiers off to War...

De plek om al je creative uitingen te delen
Mare
Luitenant

Re: Toy Soldiers off to War...

Bericht door Mare » zo jan 21, 2018 4:54 pm

Heb je nog crew genoeg? Heb er nog massa's...

Boreas
Generaal
Contacteer:

Bericht door Boreas » zo jan 21, 2018 10:25 pm

Mare schreef:
zo jan 21, 2018 4:54 pm
Heb je nog crew genoeg? Heb er nog massa's...
Nou... De meeste crew zit al bij de PaK's, dus als je het aanbiedt ;)
Untutored courage is useless in the face of educated bullets. Mijn BLOG: https://toysoldiersofftowar.blogspot.nl/?m=1

Mare
Luitenant

Bericht door Mare » ma jan 22, 2018 4:19 pm

Nee, ik bedoel bv de chauffeurs.

Boreas
Generaal
Contacteer:

Bericht door Boreas » ma jan 22, 2018 4:46 pm

Mare schreef:
ma jan 22, 2018 4:19 pm
Nee, ik bedoel bv de chauffeurs.
Daar zou ik er genoeg van moeten hebben. De overige crew is ook opgelost, daarvan had ik er nog meer over dan gedacht. Ruim voldoende om ook de RSO-tjes van crew te voorzien... Leve de bitsbox! Maar nogmaals bedankt voor het aanbod!

Gisteren de voorraad sprues maar weer eens bijgewerkt en een doos met Tigers in elkaar gezet... De komende weken echt even door schilderen om op tijd klaar te zijn voor het volgende toernooi...
Untutored courage is useless in the face of educated bullets. Mijn BLOG: https://toysoldiersofftowar.blogspot.nl/?m=1

Boreas
Generaal
Contacteer:

Bericht door Boreas » ma jan 29, 2018 12:33 pm

Afgelopen zaterdag op de Golden Grenade heeft mijn Company uitstekend gepresteerd...

Afbeelding

Hoewel ik vrij roestig was, zeker gezien het feit dat ik nog maar een enkel potje V4 gespeeld had, ging het verre van slecht. Met drie solid victories als resultaat. Toegegeven, soms zaten de dobbelstenen ook heel erg mee. Weer een hoop geleerd, veranderde regels, andere missies, een hele nieuwe Company...

Uiteindelijk een tweede plaats weten te behalen, waar ik erg tevreden mee ben. Én best painted :D Voor het toernooi in Papendrecht moet ik weer even aan de bak...

Panzer Ace
Generaal

Bericht door Panzer Ace » zo feb 04, 2018 4:48 pm

Mooi! Ik ben benieuwd. Wat wil je er bij doen voor Papendrecht?

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

"It is sometimes tougher to fight my superiors than the French."

- Heinz Guderian.

Boreas
Generaal
Contacteer:

Bericht door Boreas » zo feb 04, 2018 7:29 pm

Panzer Ace schreef:
zo feb 04, 2018 4:48 pm
Mooi! Ik ben benieuwd. Wat wil je er bij doen voor Papendrecht?

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Thanks!

De lijst voor Papendrecht wordt waarschijnlijk de onderstaande... Een extra Platoon met Panzer IV's, een derde Ostwind, een tweede Recce sectie en een 2iC in een Panzer IV. Meer van hetzelfde dus, maar niet per definitie meer punch.

Afbeelding

Echter, als ik het voor elkaar krijg om alles op tijd geschilderd te krijgen, dan kom ik met een compleet andere Company... Gewoon omdat het kan :D

Mare
Luitenant

Bericht door Mare » zo feb 04, 2018 8:23 pm

Da's toch een hoop vuurkracht voor de punten?

Boreas
Generaal
Contacteer:

Bericht door Boreas » ma feb 05, 2018 4:00 pm

Mare schreef:
zo feb 04, 2018 8:23 pm
Dat is het zeker, dankzij Reluctant Veteran... Tijdens het vorige toernooi werkte dat verbazingwekkend goed, en deze lijst is daar de uitgebreide versie van. Nog even zitten puzzelen met Panthers in plaats van Panzer IV's, maar daar kwam ik niet zo netjes uit. Ook een tweede Tiger paste niet echt. Redelijk low-tech, als je het zo bekijkt. Geen Panthers met IR-gear, maar gewoon meer van de oude vertrouwde Panzers...

Ik vind wel dat deze lijst een aantal interessante combinaties mogelijk maakt...

Mare
Luitenant

Bericht door Mare » wo feb 07, 2018 3:34 pm

Boreas schreef:
ma feb 05, 2018 4:00 pm
Mare schreef:
zo feb 04, 2018 8:23 pm
Dat is het zeker, dankzij Reluctant Veteran... Tijdens het vorige toernooi werkte dat verbazingwekkend goed, en deze lijst is daar de uitgebreide versie van. Nog even zitten puzzelen met Panthers in plaats van Panzer IV's, maar daar kwam ik niet zo netjes uit. Ook een tweede Tiger paste niet echt. Redelijk low-tech, als je het zo bekijkt. Geen Panthers met IR-gear, maar gewoon meer van de oude vertrouwde Panzers...

Ik vind wel dat deze lijst een aantal interessante combinaties mogelijk maakt...
Welll, Panzer-IVs in hoeveelheid, je moet maar gewoon denken dat je met Shermans speelt, dat is wat vergelijkbaar :-) Minus de stabiliser en wat pantser, plus een beter kanon.

Plaats reactie