Russische lijsten.

kaleith
Kapitein

Re: Russische lijsten.

Bericht door kaleith » do dec 13, 2018 5:35 pm

Zoals ik ook in PM aangegeven heb, de lijst die ik ingeleverd heb was prima als US lijst ook legal en te fielden kwa opzet, als ik de modellen daarvoor had. Dus dat vindt ik niet een argument tegen russen, dat vindt ik een argument tegen een speelstijl, en dus niet iets wat relevant is in dit topic. Had met opzet de morale garbage gemaakt, zodat het makkelijk zou zijn om de lijst te breken.

Borsis
Maarschalk

Bericht door Borsis » do dec 13, 2018 5:49 pm

Ja in V3 was dat een goede speelsrijl die niet OP is maar met de regels van V4 is hij dat wel.
Daarom ook niet leuk om tegen te spelen.

Je zult ook zien dat arty in V4 echt duurder gaat worden dan nu in V3.

Maar wees gerust als er een US-lijst was gekomen met dezelfde setup was deze ook afgewezen. Dus het heeft niks met het feit dat het een Russische lijst is te maken.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life." ~Winston Churchill

"We do not stop playing because we grow old; We grow old because we stop playing." ~B.Franklin

xxfragalotxx
Soldaat

Bericht door xxfragalotxx » do dec 13, 2018 6:52 pm

Een Draconische maatregel. Is het niet beter te verbieden meer dan 5 tanks in een peloton te hebben?

Borsis
Maarschalk

Bericht door Borsis » do dec 13, 2018 7:05 pm

xxfragalotxx schreef:
do dec 13, 2018 6:52 pm
Een Draconische maatregel. Is het niet beter te verbieden meer dan 5 tanks in een peloton te hebben?
Ja dat had ook gekund maar hebben er niet voor gekozen.

Tevens waren er zeer weinig tot geen spelers die alleen maar een Russisch leger hadden.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life." ~Winston Churchill

"We do not stop playing because we grow old; We grow old because we stop playing." ~B.Franklin

FoW.Utrecht
Kapitein

Bericht door FoW.Utrecht » vr dec 14, 2018 11:40 am

Nog een half jaartje mensen. V4 late zal de boel wel weer recht trekken ;)

Wendellias87
Luitenant

Bericht door Wendellias87 » za dec 15, 2018 12:03 am

Een zwaar beladen onderwerp die Russen hahaha :? :lol: wat een simpele vraag kan los maken. zolang iedereen er maar lol aan beleefd aan het spel dan is het goed. En als dat wat strengere aanpak vereist en kritisch kijken dan moet het goed komen. En als v4 het goed gaat maken hebben we wat wat om naar uit te kijken.

Thzzl
Sergeant

Bericht door Thzzl » za dec 22, 2018 12:37 am

In Mid-war kan je nu prima je Russen fix krijgen en halverwege volgend jaar is komen ook de eerste basis lijsten voor late. Komt allemaal goed dus :D

Bosje
Generaal

Bericht door Bosje » za dec 22, 2018 8:58 am

Thzzl schreef:
za dec 22, 2018 12:37 am
In Mid-war kan je nu prima je Russen fix krijgen en halverwege volgend jaar is komen ook de eerste basis lijsten voor late. Komt allemaal goed dus :D
Heb je de time-table gezien voor de nieuwe LW boeken? :lol: :? :roll:

Panzer Ace
Generaal

Bericht door Panzer Ace » za dec 22, 2018 10:46 am

Met fortress europe zijn in ieder geval alle basis lijsten er. Ik heb er wel zin in. Anders lekker mid war spelen, de Sahara is super leuk! 😃
"It is sometimes tougher to fight my superiors than the French."

- Heinz Guderian.

Plaats reactie