SIDE EVENT! - Utrecht: 7 okt 2018

De plek waar je de planning van de toernooien kunt terug vinden. Zowel voor FoW als TY
Plaats reactie
FoW.Utrecht
Sergeant

SIDE EVENT! - Utrecht: 7 okt 2018

Bericht door FoW.Utrecht » za jul 07, 2018 10:15 am

Beste mensen,

Zoals jullie allemaal gezien hebben organiseren Wouter en ik op 7 oktober een Team Yankee toernooi in Utrecht.

Gezien onze locatie verre van gratis is willen we graag dat er zo veel mogelijk mensen komen. Het liefst natuurlijk met een Team Yankee leger, maar anders met een Flames of War Mid/Late leger.

Naast het Team Yankee toernooi stel ik voor om een side event te houden. Inhoud hiervan is een beetje afhankelijk van "wat men wil".

Praktisch gezien zijn de kosten hetzelfde als het toernooi, dus 10,- p.p. Zorgen wij voor leuke tafels en een vermakelijk evenement! (invulling daarvan zal ik wel vooraf bekendmaken natuurlijk, zodra ik wat deelnemers heb)

Vertel even in de comments (of mail naar FoW.Utrecht@gmail.com) wat je leuk zou vinden om te doen die dag! (ook of je bijvoorbeeld een paar losse potten, een toernooitje of een campaign achtig iets zou willen doen, en natuurlijk of je Mid of Late wil spelen).

Hopelijk kunnen we dan toch een volle zaal bouwen op de 7de!

Groeten Gerben

Fennek
Luitenant

Re: SIDE EVENT! - Utrecht: 7 okt 2018

Bericht door Fennek » za jul 07, 2018 11:29 am

Ik heb zelf geen team yankee leger, maar ik wil wel met mijn MW Italianen komen als dit mogelijk is. Losse potjes of toernooi maakt mij dan niet uit.

jblackmane
Soldaat

Bericht door jblackmane » di jul 10, 2018 6:29 pm

Hoi Fennek, I'll play you mw. Only have Germans though?

Perhaps a mini campaign day might be fun if we can get more people involved?
Jblackmane.

kaleith
Luitenant

Bericht door kaleith » vr jul 13, 2018 10:46 pm

Heb zelf geen TY, maar kan gewoon EW/MW/LW soviets en MW/LW duitsers meenemen.

Sherman105
Generaal

Bericht door Sherman105 » do jul 19, 2018 8:51 am

Gezien de inschrijvingen van het TY toernooi lijkt het erop dat er toch geen plek over is straks. Dus bij deze alvast de heads up dat er een goeie kans is dat er toch geen side event zal zijn.

Als troost kan iedereen zich natuurlijk inschrijven voor het late war toernooi op 11 november :p

Gerben

Plaats reactie