Russische lijsten.

Plaats reactie
Wendellias87
Sergeant

Russische lijsten.

Bericht door Wendellias87 » do dec 06, 2018 9:34 pm

Kan iemand mij uitleggen wat hero lijsten zijn van de Russen, en waarom normale zo gehaat worden :?

Panzer Ace
Generaal

Re: Russische lijsten.

Bericht door Panzer Ace » vr dec 07, 2018 9:52 am

Dat verschilt een beetje per persoon. Sommige mensen hebben moeite met de enorme hoeveelheden tanks die sofiets kunnen neerzetten. En sommige lijsten zijn/waren kansloos. Dit is in mijn mening wel verandert met de nieuwe mission pack.
Wat ik zelf heel erg vervelend vind, zijn van die laffe ingegraven Russische infanterie lijsten. Dat geeft vaak een langzaam en saaie pot. Maar met de juiste battleplan en artillerie, kan je die ook wel te grazen nemen. Alleen moeten sommige mensen versie 3 nog loslaten.
"It is sometimes tougher to fight my superiors than the French."

- Heinz Guderian.

Bosje
Generaal

Bericht door Bosje » vr dec 07, 2018 4:24 pm

Enkele nieuwe regels in V4 geven grote units een boost qua breekpunt (testen bij minder dan 2 actieve voertuigen? Prima, heb er toch 10 per unit etc) waardoor het bijna onmogelijk is om zulk soort lijsten te breken/tegen te houden en dus minder leuk zijn om tegen te spelen want de kans dat je wint tegen zulke lijsten is minimaal.

Hero lijsten zijn LLW Russen die qua grootte overeenkomen met pelotons van andere landen. Deze zijn te vinden in Desperate Measures en Berlin (en digitale lijsten)

Wendellias87
Sergeant

Bericht door Wendellias87 » za dec 08, 2018 7:46 pm

Kijk weer een stapje wijzer. Het enige wat ik las was haat aan Russische lijsten hahaha maar als ze niet te breken zijn en zo het spel overhoop gooien snap ik de reacties. Dan maken de hero lijsten het weer goed. Ik dank u beide voor de uitleg.

FoW.Utrecht
Sergeant

Bericht door FoW.Utrecht » za dec 08, 2018 11:34 pm

kleine note. dit is dus alleen in late war. De mid war soviet lijsten zijn prima want die worden op andere manieren gebalanceerd (hit op 2+, skill green enzo)

Plaats reactie