Ik stel mij graag voor aan jullie...

De plek om te praten over alles wat niks met FoW of TY te maken heeft
Plaats reactie
Edslave
Soldaat

Ik stel mij graag voor aan jullie...

Bericht door Edslave » di mar 26, 2019 1:37 pm

Hoi allemaal.

Ik had mij ooit aangemeld voor het (oude?) forum en stond onder mijn favorieten, maar er is nooit wat van gekomen. Ik heb mijn WWII Finnen ook nooit afgemaakt of begonnen aan het schilderen van mijn IDF voor FOAN. Maar dan wel een USA 'Nam leger aanschaffen (Lt. Col. Hal Moore... ik moest wel).

Laatst genoemde ligt ook op de tafel om schoongemaakt en geschilderd te worden. Daarna de beurt aan de Finnen en daarna de Israëlieten. Misschien dat ik mij nog laat verleiden te beginnen aan Oil Wars, maar we zien het wel, eerst maar eens daadwerkelijk het spel spelen.

En daarom ben ik hier.

Ik ben Tim, 33 jaar en woon in Almere (er is een winkel met speelruimte, Animere, al verkopen ze geen Battlefront producten).
Ik heb dus een V2/V3 WWII Sturmi leger, V3 (?) IDF leger en een 'Nam Air Cavalry leger (die nog in elkaar gezet en geschilderd moeten worden).

Ik vraag mij af of er wel spelers zijn voor 'Nam in Nederland. Ik moet eerlijk bekennen dat ik nog niets heb zien langskomen op Facebook, waar ik wel aantal pagina's volg. Meeste lijkt Team Yankee en WWII te zijn.

Ik spreek graag een keer met jullie af en ik hoop echt dat mij hier bekend maken helpt om de legers af te krijgen. :lol:

Wendellias87
Luitenant

Re: Ik stel mij graag voor aan jullie...

Bericht door Wendellias87 » di mar 26, 2019 2:36 pm

Hey hallo en welkom.
Het meeste wat hier gespeeld word is mid war en team yankee. Late war staat beetje op hold tot de nieuwe update in juni/juli. Maar meschien zijn er wel ergens mensen die wel nam spelen. Maar wees welkom 8-)
Groeten Wendell

Sherman105
Generaal

Bericht door Sherman105 » wo mar 27, 2019 1:05 pm

Hey Tim.

Welkom.

Voor zover ik weet is Nam nooit echt van de grond gekomen in NL. Of Europa for that matter. Iets met toffe USA shit maar niemand pakt die VC...

Fow mid en team yankee worden nu veel gespeeld. In de zomer komt late daarbij.

In Utrecht organiseren we regelmatig toernooitjes. En vanaf de eerste vrijdag in april ook een maandelijks speelavondje. Hou de planning hier in de gaten of de fow.utrecht Facebook.

Gerben

recce103c
Generaal

Bericht door recce103c » za mei 11, 2019 9:29 am

Ha Edslave, welkom. Ik zie je bericht nu pas. Heb zelf beide zijden van Nam, dus we kunnen een keer gamen in Almere of Hattem Zwolle als je Moore en consorten in de slicks kunt duwen. Eerder kan ook, omdat ik ook wat choppers en aircav hebbstaan. PM me maar
Recce Forever!

recce103c
Generaal

Bericht door recce103c » za jul 06, 2019 10:14 pm

O ja de Arabieren zijn nog op zoek naar een Foan IDF tegenstander, zie FoaN Thread
Recce Forever!

Plaats reactie